You Can Translate Also

You Can Translate Also

21 Ekim 2013 Pazartesi

Artık değil

Artık değil...
Artık umurumda değil çoğu şey. Daha doğrusu endişelenmiyorum artık saçma şeyler için. Delirmemek elde değil çünkü   Beni siz delirttiniz diye bir şarkı vardı ya hani onu hatırladım bak kırmızı ışıkta geçen şoförler ve boşverli türküler delirtti beni diyordu.
 Endişelenecek o kadar çok şey var ki aslında , insanlık için , gelecek için ,kendimiz için. Ama umursamıyorum söyleyecek çok şey varmış gibi hissediyorum ama anlatamıyorum. Belki de çoğumuzun düşünmeye bile üşendiği şeyler hakkında saatlerce kafamı yoruyor uykusuz kalıyorum. Yavaştan deliriyor muyum yoksa farkındalık duygusunun verdiği etkiyi mi yaşıyorum bilirsiniz siz de o duyguyu ama farkında olmamak çok şeyi daha da kolaylaştırır.
Etrafınıza bakın , haberleri izleyin, sadece farkına varmaya çalışın
Her taraf bişeyleri umursuyormuş gibi yapan insanlarla dolu. Aslında bazıları gerçekten davalarının peşinde ama görünen o ki çoğunluğumuz farkındaymış gibi yaptığı düzenin oyuncağı olmuş durumda. Düzen dediğimde kendisi olmaktan utanan insanların arkasına sığındığı kimlikler ,yaptıkları roller. Şimdi söyleyin bakalım  hanginiz hoşlandığınız birinin yanında kendiniz gibi davranabiliyorsunuz. Ya da eve misafir geldiğinde normalde olduğu gibi mi konuşursunuz
Hepimiz şahit olmuşuzdur:
- Nasılsınız efendim? -Çok şükür iyiyiz. Siz nasılsınız ?
-Yuvarlanıp gidiyoruz.
Bu sohbetin aile toplantılarında 15 kere tekrarlanmasına
Eh tabi şimdi de ne yapmalıyız ki diyorsunuz ..
Ben bilmiyorum , bilsem umursardım
                                         Umursamıyorum

 
               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder