You Can Translate Also

You Can Translate Also

21 Ekim 2013 Pazartesi

Geç mi kalıyoruz?

Geç mi kalıyoruz ...?
   Bu duyguyu hepimiz yaşamışızdır. Okula , işe , ya da önemli bir yere giderken geç kalırız ya hani işte o sırada hissetiğimiz endişeden bahsediyorum. Endişelenmeliyiz , çünkü geç kalıyoruz.
 Sizce şu an yaptığınız şeyi gerçekten yapmak istiyor musunuz ? Şu an derken okuyun da yani hayatta genel olarak yaptığınız şeylerden bahsediyorum. Şu aralar tatilde de olabilirsiniz ki bu demektir ki yaptığınız şeyler güzel peki ya tatil bittiğinde ?
 Hepimiz sıkıcı işlerimize, her gün gereksiz şeyler öğrendiğimiz okullara , bize gereğinden fazla yük ve stres sağlayan saçma sınavlara dönecek ve kafasını kaldırıp da gerçekten çoğu şeyin farkına artık varamayan insanlara dönüşeceğiz. Kim bilir dünyada neler oluyor hadi dünyayı da geçtim yukarıya baktığımızda sonu olmadığını tabir etmek için Vay anasını ..  dediğimiz o evrende neler dönüyor kim bilir ? Ama biz kendimize şartladığımız başarılarımızı kendimize sınır koymuş bulunmakta okula gidip mezun olup iş sahibi olup beynine politikacıların ,şarkıcıların , sürekli ahlak mesajı veren bazı ahlaksızların zırvalarıyla doldurmuş insanlar olup yaşadığımız şeye hayat diyoruz. Hayatı yaşamaya çalışırken kendimizden vazgeçiyor ,düşünmeyi unutuyoruz. Bu sırada da dünyanın gerçek sahipleri parayla doldurdukları havuzlarında oralarda bir yerlerde insanlarla nasıl da oyuncak gibi oynadıklarını izliyor tatmin oluyorlar. Biz özgür olduğunu sanan bireyler sahipleri tarafından nereye gitmesi ne yapması ne alması nasıl yaşaması gerektiği gösterilen şeyleriz ve bunun farkına varmak için geç kalıyoruz.
Eh şimdi tabi siz de haklısınız soruyorsunuz ne yapmalıyız diye.
Ben bilmiyorum. Bilsem umursardım.
   
         
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder